AT konference 2016

Nejčastější dotazy

Pro jakékoliv dotazy, které nenaleznete v této sekci nás neváhejte kontaktovat na emailu: info(at)at-konference.cz


Dotazy

Kdy a kde se konference koná?

Další ročník konference se bude konat v Kongres hotelu Jezerka u Sečské přehrady ve dnech 4. – 8. 6. 2017.

Jak se mohu na konferenci přihlásit?

Přihlásit se můžete pomocí registračních formulářů v sekci: „Registrace“  

Je poplatek za konferenci stanovený na celou dobu konference?

Účastnické poplatky jsou jednorázovou úhradou za konferenci, tzn. cena je stanovena za všechny dny konference (př. 1200kč je cena za pět dní trvající konferenci).

Výše účastnických poplatků byla stanovena na:

– poplatek – 1200 Kč
– poplatek člen Společnosti pro návykové nemoci ČLS JEP/studenti*/ důchodci – 1000
– poplatek institucionalní (vztahuje se na instituci – mohou si jej lidé v rámci instituce měnit – to znamená, že když si instituce koupí jeden tento poplatek, tak na konferenci může vždy 1 člověk, ale třeba každý den někdo jiný) – 2200 Kč
– poplatek za 1 den – 700 Kč
– úhrada poplatku na místě konání akce – +200 Kč**

STORNO POPLATKY:

– storno do 14 dní před akcí – vrátíme 100%
– storno do 7 dní před akcí – vrátíme 50%
– méně něž 7 dní – vrátíme 0%

*studenti denního studia (pregraduální studium), interní postgraduální studenti

** nevztahuje se na účastníky ze zahraničí, ti mohou platiti na místě bez navýšení poplatku

Jak mám postupovat, pokud potřebuji fakturu za svůj účastnický poplatek?

V tomto případě prosíme napište svůj požadavek na info(zavinac)atkonference(tecka)cz, nezapomeňte uvést svoji fakturační adresu včetně IČ a variabilního symbolu z přihlášky, dále také kam chcete fakturu zaslat. Poté Vám fakturu obratem vystavíme a zašleme

Bude konference akreditovaná a dostanu potvrzení o účasti?

Organizátoři konference stejně jako v předcházejících letech žádají o akreditaci konference:

  • Českou lékařskou komorou
  • Českou asociaci adiktologů
  • Českou asociaci sester

Během letošního ročníku bude probíhat také kurz MPSV – středa odpoledne až čtvrtek dopoledne.

Každý účastník obdrží certifikát – potvrzení o účasti, který bude obsahovat i počet kreditů od dané organizace poskytující akreditaci.

Je organizována společná doprava? 

Společná doprava pro účastníky konference je organizována pouze pro nemotorizované účastníky a to z místa nejbližší stanice MHD do Kongres hotelu Jezerka. Budete-li chtít této služby využít, kontaktujte nás na info [zavináč] at-konference [tečka] cz (při zasílání emailu přepište adresu do emailové podoby bez mezer se zavináčem a tečkou, zde uvedený email je ve tvaru zabraňujícím zasílání spam zpráv. děkujeme za pochopenínejpozději dva dny před zahájením konferencePo uplynutí tohoto data nemůžeme garantovat poskytnutí služby!

Tipy na dopravu naleznete v sekci: „Praktické informace – Doprava na místo konání“.

Kontakty

ČESKÝ ADIKTOLOGICKÝ INSTITUT
Apolinářská 4, Praha 2, 128 00

web: www.snncls.cz
info email: info [zavináč] at-konference [tečka] cz

(Při zasílání emailu přepište adresu do emailové podoby bez mezer se zavináčem a tečkou, zde uvedený email je ve tvaru zabraňujícím zasílání spam zpráv. Děkujeme za pochopení.)

Minulé ročníky

Důležitá data AT konference 2018

Konání konference: 3. - 7. 6. 2018

Partneři konference

Indivior Logo+Tag CMYK C 300

amomed logo_vektor_rot-grau

MSD_LOGO_CMYK

2016 NEWELL logo

MZ_logo

logoMPSV-m-sm

MSMT_logo_bez_textu

logo cb na bilem pozadi

logo ANO_barva

Akreditace 2017

Česká asociace sester: 

ČAS/KK/693/2017 (12 kreditů)
Česká asociace adiktologů:

ČAA/KK/005/2017 (dle tabulky)

Česká lékařská komora:

0004/16/2006 (22 kreditů)